5 februari 2012

vecka 5

Det är så jävla roligt på sjukhuset och så jävla intressant! Jag har stuckit och jag har undersökt. Jag har jobbat ihop med läkarstudenter och tagit hand om egna patienter. Lärt mig om neurologiska sjukdomar etc.

Året har verkligen börjat bra. 

Nu i helgen så var jag på tacksittning på Hallands och det är så konstigt hur man bara råkar träffar vissa personer hela tiden på en så kort tid. Sen så råka jag tabba mig i fredags med!? Jag står och har en hel konversation med denna kille så råkar det visa sig att det är fel person!? Hahaha fick en ny kompis i alla fall 

Igår så ville jag ha lite extra kärlek och lite go mat så stack till mina gudföräldrar. Var jätte trött men fick manikyr och allt av min bästa vän. Kvällen blev faktiskt lyckad vi stack in till lund och var på en inflyttningsfest men väldigt bra sällskap. Sedan fick jag skjuts hem heeeela vägen in till Malmö yay! 

Så veckan har varit hur bra som helst. Nu ska jag iväg igen på lite brunch så ser vi hur veckan slutar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar