26 februari 2012

I'm strong because i've been weak. Im wise because i've been foolish.

Jag kan inte sluta tänka på att vissa personer har påverkat mig så mycket. Det är som om den får dig att VILJA var en bättre person. Det är den känslan jag gillar. Att jag får en knuff att vara en bättre person även om själva personen som påverkar dig inte gör något aktivt, personen har bara det som får dig att tänka så vill jag vara, så ska jag vara, nu kör vi! 


He makes you the person you wanna be, than the person you are.

Framgångsrik
En  bra person
Sticka ut

Varje gång jag tänker på dig skäms jag lite över mig själv och skärper mig!

En annan person fick mig att tänka om. Det är något med att en annan person tror på dig! Du blir starkare och vågar ta steget. Det kanske är känslan att man har någon att falla på om man misslyckas med steget. Någon man kan stötta sig på i början... Kanske även att man kämpar hårdare: Tror du på mig, tror jag på mig själv! I won't let you down.

IDag kom jag till insikt. Jag har nog feltyd en del chanser jag haft. Chanser som jag var blind nog att inte se.. chanser som jag nu i efter hand inser att jag kanske inte borde ha varit så negativ. Igår så insåg jag verkligen vad som ska göras för att nå dit man vill.

Låt dig hjälpas, mycket viktigt!
Var söt och glad som alltid! Det kommer du längre med!
Låt inte andra tro att du är stark och klarar det själv. Vi är bara människor trots allt. Svaga varelser.

Blev visst lite visare när jag satt där bland folket vid gryningen igår och bara andades och bara var mig själv...






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar