10 februari 2012

Somebody That I Used To Know


Du hittar ibland vissa texter som hinner förklara dig innan du ens har hittat förklaringen. Vissa texter som berättar hur du känner innan du ens har känt. Vissa texter som bekräftar att du inte är ensam där ute med att känna som du gör!

Hände något cp häromdagen och jag sa till mig själv att aldrig mera aldrig mera ska jag kolla bakåt på det dära igen och därefter så skyllde jag på mig själv på varför jag fick detdära efter mig. Men bara en liten stund. Jag är så jävla trött på det dära gammla att jag helt enkelt inte hade ork och tid att tänka igenom vad som nyss hade hänt utan fortsatte med mitt liv och mina planer. Jag var så trött så jävla less att det tippade över på andra sidan av skalan och till att jag inte bryr mig längre om vad som sägs på andra sidan luren.

Sen så hittar jag denna låten när jag sitter här och pluggar och allt bara faller på plats.

Who? Somebody that i used to know.

2 kommentarer:

  1. Usch ja musik kan förvirra hjärnan så..
    Lyssnade häromdan på Aventura och fick den där olustiga känslan tillbaka..men fan tänkte jag den tiden var ju ett helvete trodde jorden skulle gå under!!Varför ens skänka den människan en tanke!!Men så är det, musiken har en stor påverkan på vårat liv..genom musiken upplever vi minnen. Under många år kunde jag inte lyssna på salsa eller musiken från bolivia för det gjorde så ont med alla goda o dåliga minnen..och ja man är aldrig själv om att finna sig i visa situationer. Alla människor går igenom sorger, krossade hjärtan o glädje..så man är aldrig själv om det : )

    SvaraRadera