1 februari 2012

Jag dör lite just nu men bara lite

Kollade igenom mina bilder och jag ser för jävlig ut skämms! Fattar inte att allmänheten får se mina bilder?? Jag måste vara sötare än dem bilderna med dem konstiga ögonen och konstiga mimiken jag ibland gör...sen så scrolla jag längre ner på mina bilder och såg våren komma till liv och mina underbara vänner då vi sitter i gräset och dricker tenta öl eller dagarna innan vår första valborg i Lund...

först var jag ledsen och less på alla kassa bilder tagna på mig sen blev jag bara gladare och gladare när jag fick se bilder på sommaren och olika resor jag gjort som till barcelona och jag står där i mina shorts. Jag längtar redan! Det var verkligen få bilder från London som såg ok ut...men att spendera det nyår där var kul!

Fan vill ha vår nu speciellt när jag tittar ut genom fönstret och det snöar! Det kanske är sommrigare i Polen? Jag och ett gäng kompisar ska dit nu i slutet av Mars och bara njuta. Förhoppningsvis av sol och värme.....

Februari nu och resan är bara 2månader i från 8veckor.

Torsdag imorgon och fan vad skönt med långhelg har saknat dig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar