15 juni 2011

Så smärtsamt

Började nästan få en tår på kinden när jag kollade igenom alla bilder jag blivit taggad på.... Den tiden då man var lycklig kär och trodde att allt var bra...den tiden då man var liten och ovetande om allt som fanns ute i världen..den tiden då man bara gick på gymnasiet..den tiden blev plötsligt den här tiden, nu...

Jag ser leenden och varje gång jag ser dem kan jag inte sluta tänka på: vad föregick egentligen i hans huvud? Var vi lyckliga då i den stunden då fotot togs, njöt jag av den stunden just där och då?

Sedan ser jag andra foton, som jag för det mesta ser, en glad mig och en frånvarande nästan tvungen kille bredvid....ibland tror jag att jag vet exakt vad som hände mellan oss och ibland så tänker jag att jag borde sluta intala mig själv att det var jag som var problemet...

den tiden, jag är så glad att den tiden är förbi, att tiden som passerat har läkt alla små sår och att den även läkt så bra att jag sluppit några ärr, tiden har byggt upp en ny Wendy på nytt och tiden har gjort att jag kan tagga bort mig och radera bilder så att jag aldrig slipper tänka på att jag kanske kommer få en tår på min kind igen.

1 kommentar:

  1. Älskade Pilli, livet är inte lätt som jag tidigare har sagt, men en sak ska du veta: mannen som kommer att göra dig lycklig och som kommer att älskar dig det är han som kommer att älskar dig trots alla dina brister som du har, han kommer lägga märke till när du klipper dig, när du har målat dina naglar, när du gjort dig fin. Trots ditt heta temprament kommer han att älska dig ovilkorligt,dina buttra miner, din attityd kommer han att uppmärksammar men trots d kommer han at älska dig. Han kommer att lägga märke till varenda liten detalj på din kropp alla förändringar som kommer att ske genom åren. Han kommer att dela sorg o glädjen med dig oavsett vad men framför allt kommer han att vara bered att kämpa för er KÄRLEK och inte bara ge upp det. För d han kommer att ha det är en person som är GULD värd o mkt mer än så ....Som man säger IT TAKES TWO TO TANGO!! Man är aldrig ensam om ett förhållande man är två gumman!! Och hade det varit ngn mening med det hade ni varit än idag men ngt ute i våran GALAX finns HAN din älskling och min framtida svåger ; )..och i väntan på d NJUT av livet..så som du gör..

    SvaraRadera