14 juni 2011

Att inte göra något...

Lunchat nyss och har ätit hur mycket spagetti som helst! Syrran min lagade en jätte god lunch till mig.

Dagen min ser inte så effektiv kännerv jag, jag har inte alls hunnit med lika mycket som jag skulle velat....

Jag började dagen med att laga frukost till kära mamman min, fattiga riddare blev det. Sedan började jag tvätta, vilket fortfarande var blöt när jag gick och hämta den....därefter blev det ett mega långt pass med skivstång intervall på friskis med Alex och som vi svettades! Jag tror mina lår har fått tillräckligt mycket stryk så det räcker för denna vecka!

Och nu...Naglarna mina är för svaga så de håller på att gå sönder, så ska snart sätta mig ner för att måla dem med ett extra lager nagellack och juste! När jag höll på att cykla idag så ramla min mobil, nagellack och eyeliner från väskan...mupp. Mobilen klara sig men allt annat försvann med hastigheten.

Har bland annat suttit och kollat runt efter inspiration för hur jag ska ha min svarta långklänning...Jag kom fram att en fin jeans väst skulle passa det svarta tyget, men eftersom jag inte har någon fin liten jeans väst får det bli en stor tjock tröja över och håret uppsatt med mycket lockar som hänger. Eller? Vad tycker ni kan inte ni ge lite förslag på plagg som ni tycker är fina?

Peace people!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar