7 juni 2011

en oeffektiv tisdag!!!

Hejsan

Idag fick jag kämpa mig upp från sängen att jag blev tidspressad när jag skulle till arbetsintervjun...

En sak som jag verkligen hatar: att jag endast får lyssna 5 gånger (eller så) på en låt i spotify, sen så är den låten blockerad!!!?? Saken är att jag sitter och pumpar Ted Gärdestad här haha Sedan jag åkte och besökte Karlskrona så har Ted Gärdestad fastnad hos mig, åhh sommar!

Anyways tillbaka till idag...jag lyckades komma fram till intervjun i tid och den gick väl som den gick...Vem vill egentligen arbeta med äldre?! jaja får väl ta det med en klackspark om jag blir erbjuden jobbet...

Jag lagade en väldig god köttfärspaj idag och som alla blev mätta! Får se vad man lagar imorgon...ja juste! det blir grillning och partay imorgon en liten avskedsfest, nice ju!

men nu for det iväg till glassätning på glassfabriken för att sedan gå och träna lite dans!

så så ut i värmen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar