1 juni 2011

MMMMMmusik!

Jag sitter här och njuter av morgonen när jag egentligen vet hur jävla stressad jag är! Aja varför stressa man blir ju bara gråhårig, eller hur?

i alla fall...jag sitter här och njuter av tanken på att jag kommer få höra oskar linnross live, slagsmålsklubben live etc etc Jag tror inte man kan vara mer taggad än vad jag är just nu! Festivaler ja det är något av det roligaste och något man måste ha gjort i sitt liv!

aja vänner får update genom mobilen sen. Har varit lite kass på att update senaste tiden men har varit mycket upptagen...

igår var jag i alla fall på Kalmars nation för att käka och där träffa man ett bekant ansikte..så kul det är när man träffar folk som man inte sett på hur läänge!

God morgon i alla fall!!

högtalarna punpar: Rebecca & Fiona -Luminarys ones

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar