29 november 2010

November ut...

JA veckan har varit relativ bra, mycket saker har hunnits med.... plugget har häng där försökt plugga mer än tre timmar per dag men det har inte gått så bra...
detta är min fina skola vid fyra tiden just när det håller på att mörkna, det ser så mysigt ut med snön liggande där.

Sen så var det helg... ja i fredags blev det spontan utgång med bland annat klasskamraterna vilket var kul.
sen så var det jobb på lördagen... det var inte en bra jobbdag, jag och carl gick så mycket back vi fick köpa in allt detta....

 sen fick jag en överraskning när jag höll på att göra dagavslutet :O
hångel bh!!! på Harrys golv omg!! Chocking!

Jag åkte till Rusta idag och köpte en liten julgran som skapade lite julmys hemma hos mig =D första advent blev lyckad med lite jobbhäng efteråt med bowling och middag på *Stars and Stripes

Julgranen, den är sååå fin <3

God Natt världen!


1 kommentar:

  1. Ja nu e jag tvungen att ta fram julgranen. Mami börjar kolla snett på mig med hennes röda mule.
    Kram

    SvaraRadera