25 november 2010

min aspiranttid

Det är så mycket roliga saker man får vara med om när man är aspirant och så många galna kommentarer som man får höra av sina med aspiranter som gör det ännu roligare att vara en del av det hela.

idag efter vårt möte hade vi i alla fall lite syslöjd och bildtimme hemma hos min granne, vårt mål var att sy fast våra märken mm samt att måla fina affischer till hjulsittningen som kommer utspela sig den 11 december. Ehh min blev inte så fin men tanken var god haha!

här kommer lite bilder från idag





JA min plansch var inte den finaste! :P men min ovve fick lite märken fastklistrade på sig i alla fall.. =)

kommer bli intressant att få se vilka som väljs till nästa års ledning för nollningen och andra roliga evenemang... hade i alla fall en rolig tid med dessa otroliga människor! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar