22 november 2010

21 novemer

Ush vad komplicerad att välja blogg, jag försökte hitta en blogg sida som jag kunde anpassa till hur jag ville ha det. jag försökte med blogg.se det var ju omöjligt att försöka anpassa bloggen till sitt tycke om man inte var kodnisse påminde mig faktiskt om tiderna då man stod och trixade och fixade med sin lunastrom profil ^^ det var tider...

men nu äntligen tro det eller ej så har jag kommit igång, det kommer säkert finnas många ändringar nu den senaste tiden i layouten får experimentera lite innan jag bestämmer mig hur jag vill ha det =)

Jag valde mest att börja blogga främst för att inte störa mina facebook vänner med uppdateringar hela tiden :p men ibland så stötter man på saker som man vill dela med sig, ska bli intressant att se vad som kommer upp på denna blogg. Det handlar ju om min vardag och saker som jag stötter på under dagarna. Jag vill mest få upp bilder här, saker som jag ser genom mina ögon ;)

Nu ska man i alla fall lägga sig snart eftersom det är skola imorgon, en SSK är man =D

ciaoo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar