23 november 2010

Meningen med livet..

Jag stod och funderade på vad som är viktigaste i livet, är det att hitta sig en person att älska och vara nöjd med den person som man själv har utvecklats till? Så som det beskriver i denna låt.. Simple man - Lynyrd Skynyrd

Jag kan dock endast uttala mig om det första.
Måste man då hitta denna person just nu kan det inte vänta tills man är 30 och redo att binda sig till ett förhållande eller missar man ut mycket om varandras liv och borde istället hitta varandra nu när man är 20 och leva ut livet tillsammans?

Vad är det rätta valet? Hämmar man inte varandra om man hittar varandra redan när man är 20? kanske inte om det är den rätta eller hur...
då upplever man kanske ett fantastiskt liv tillsammans.

Jag trodde jag visste att jag gjorde det rätta valet eftersom han inte var den rätta.... jag tänker fortfarande så, fast nu är jag inte lika säker..... Nu kommer jag aldrig få veta, men man måste våga ta risker och chansa att den rätte fortfarande är därute så att du kan fullfölja "meningen med livet".....

hej då ett 4 årigt förhållande!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar