20 februari 2011

Lördagnatts tankar

Jävla väder! det är ju vinter åter igen... blir så deprimerad över detta väder eller nej men det är jävligt tråkigt när det är jätte soligt och iskallt!

Jobbat idag och tiden gick förbi väldigt snabbt, skönt!

Har blivit beroende av Maskinen!... det är min koppling till Karlskrona-Malmö. Blir bara beroende av deras texter, om vad de sjunger om. Önskar jag vore mer musikalisk av mig eller att jag hade DEN fina rösten. istället har man den rösten som skulle passa till "alternativ musik", men även där, ska man skapa sån musik måste man vara begåvad till beats och ja det är jag ju ingen större höjdare på... fast man har i oför sig aldrig gett det någon chans... vem vet nästa p3 guldvinnare???

Jaaag viill! Men ska man satsa på musiken? En rolig hobby kan jag säga... älskar redan att sjunga fast jag låter som en kråka ibland :/

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar