18 februari 2011

Distragerad

Så mycket som måste göras och det går inte att få huvudet helt klart :((

Jag som aldrig brukar vara den som brukar stå och grubbla på saker utan bara agera och köra på! nu har jag hamnat i en svacka där jag bara tänker för mycket på ALLT! Jag känner att detta måste sluta eftersom rätt mycket tid åt annat går just åt att grubbla. Och allvarligt talat är det grubblerier som inte ens bör nämnas, grubblerier som är så pinsamma, och mest grubblerier om DIG.
Det är bara fel att grubbla om dig och ändå gör jag det. Kan någon snälla föra bort mig från dessa tankar??
Jag vill kunna vara fri från detta och ha rätt att gå vidare med mitt eget liv igen, och detta utan att tänka på dessa onödiga saker... det är bara jag som står i vägen för mig själv och jag vet inte varför? Någon som vet någon som har känt som jag?
Jag plågar verkligen mig själv med att snoka, det är en regel man aldrig bör bryta mot sig själv och jag vet att DU själv gör det , så du är inte mycket bättre...
Vet inte vad mer jag ska säga bara att jag inte vill prata med dig hoppas du förstår.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar