30 maj 2012

Kläder överallt

Hur jävla segt är det inte att komma hem logga in på datorn och bara fastna i stolen man sitter i utan att kunna resa sig!

Jag kollar ut över min lägenhet och där är alla mina kläder som jag tagit fram för att packa ner. Jag sitter bara och stirrar på dem och hoppas att jag snart finner ork att resa mig för att ta tag och hämta resväskan och lägga ner dem.

Tentan på fredag ser jag inte framemot...Psykiatri är inte mitt bästa ämne trots att det är ett väldigt intressant ämne...tentaångest!

Tror inte att många har fått mycket tentaplugg gjort nu när det har varit så soligt ute. Jag spenderade ca 5dagar liggandes i solen och hoppandes i havet. Nja det kommer inte gå bra.

Tänker även på att jag måste lämna lägenhet tipptop innan jag drar iväg på lördag. Då blir det Oslo baby! Nu har jag i alla fall allt fixat, resa, jobb och lägenhet! Så egentligen måste jag fan ta fram min röda lilla resväska och fylla den med dem mest nödvändigaste sakerna. Att jobba i en månad blir perfekt sen kommer jag hem så har jag mitt andra sommarjobb väntandes på mig. Totalt blir det väl 1vecka semester innan skolan börjar igen. Vad hinner man på en vecka? Var vill jag resa? Colombia!!! Dansandes salsa dagarna långa! Men vet att så kommer det absolut inte bli! Men jävlar efter min examen då drar jag!

Aja hejs svejs så länge!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar