2 april 2012

Det dära med skapande

Vad menar dem egentligen med skapandet när man inte är en väldig artistisk av sig? Menar dem att jag kan vara skapande i mitt arbete? Genom att skriva kanske. Få ut kunskap till andra? Kan även det vara skapande? Jag vet inte riktigt ibland känns det som om jag har mycket jag vill förmedla och påverka men vet inte hur och när jag väl gör det så kommer allt ut snubblande och blir lite slarvigt och fel gjord. Måste få mitt skapande på plats och organiserat! Bra att det är måndag igen så att man kan placera huvudet på plats efter helgen.

Min morgon har jag spenderat med att damma av och rensa olika små hörn och ja läst på jävla organismer som jag blandar ihopa hela tiden! måste kartlägga ett schema så att jag ser klart och tydligt vilka som tillhör vilka...aja nu ska jag bland annat köra en av mina allra sista körlektioner! Det är galet att tiden gått så fort förbi snart är man klar. På tal om tid så är jag glad att jag sökte till kreativ skrivande nu till sommaren så att tiden inte bara går förbi med jobb och slit. Helt enkelt att man får ut så mycket av sin tid.

Brom brom brom!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar