19 januari 2012

Fegisar

Vissa fegisar alltså!?!

Jag börjar undrar om det är jag som det är fel på, som får killar att tro att jag helt plötsligt vill gifta mig med dem??? Ehh nu är det så här att det är så jävla konstigt med denne killen som jag knappt känner men ändå agerar han så KONSTIGT!!?

Om något är chill mellan två personer så håller man inte på och ignorerar och försöker gömma sig från en utan man agerar normalt som två vettiga personer. Det är det som är problemet just nu vad har jag gjort och sagt...nej precis inget! Jag tycker att det är ok mellan oss två och att allt är finemang. Jag tycker inte det känns pinsamt eller nått och ångrar inte något. Så jag tror att problemet ligger hos honom och just nu börjar jag känna att detta  börjar bli lite jobbigt, jag tycker det är dags att han släpper detta nu. Blir bara lite häpen när jag ser det helt obvious...

2år till 2år till

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar