26 september 2011

Tillfällighet.

Vissa personer önskar man verkligen att man inte hade träffat, då hade de inte behövt röra om ens känslor och ens vardag, men å andra sidan så är det kanske för det bästa.... annars så hade livet kanske sett alldaglig och något nytt hade aldrig hänt!

Detta gnager på mig då och då när jag åter hamnar i en sådan svaka som tex nu! Det känns som om man inte riktigt kan säga och göra rätt...och det sjuka är att man får flera chanser om och om igen och fortfarande gör jag fel. Man kanske bara gör fel val och borde bryta sitt mönster? Men visst det har jag nog försökt och det sket sig, anledningen på varför jag är på denna känslomässiga svaka!

Och sedan så träffar man konstigt nog lite personer som man egentligen borde fokusera sig mer på... personer som fångar upp dig genom att endast ställa en fråga.

Livet och dess känslor som kommer till uff

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar