19 september 2011

ARGh

Ibland måste man bara skrika av sig....

Det har varit 3 så fartfyllda veckor så glad att man får lite lugn o ro nu!
Jag vet att jag varit dålig på att skriva men lovar att jag ska bättra mig, saken är bara att jag alltid är i farten och hinner knappt andas ut ibland. Har faktiskt hänt att man sovit i Lund och sedan bara hem för att byta om sedan för att åka in igen! Det är galet hur mycket som händer där, men lite glad över att komma hem nu efter dessa tre veckor. Jag får åter igen se Malmö min Malmö som är större än lilla Lund, lilla Lund där man oftast träffar på samma ansikten... Hörde i lördags om en statistik från Lund att om man hade legat med 7,7 personer hade man antagligen legat med hela Lund eftersom det är tydligen en helt incest skara här!!!!! Gud vad hemskt!

Ja nu ska jag sova eftersom imorgon är det faktiskt ännu en dag och min kropp hade mått lite bättre med lite mera sömn. Den stackars måste återhämta sig från 3 veckors aktiviteter i kyla och regn, fest och galenskaper....uff

Tack o adjö!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar