15 augusti 2011

Jag ska resa!

News? Knappast! Bestämde mig för att göra en spontan resa, jag åker på fredag! Destination? Serbiens huvudstad Belgrad. Äntligen lite semester efter en tuff sommar på pågen!

Det har dock varit 8 roliga veckor! Jag har träffat många nya människor och  vi är många tjejer på jobbet, men det verkar som om det ändå är flera killar... meat market?

Får se om man träffar på några intressanta människor där nere i det 28gradiga Serbien. Äntligen lite sol! Hade börjat bli lite grå!

Hmm vad e det jag gjort under det senate året?

Typ exakt för ett år sedan så kom jag hem från min resa, gjorde slut med min kille, flyttade från staden, gjorde en spontan tripp till växjö, lärde känna massa nya människor, joina studentkåren som fick oss göra väldigt galna grejer, ordnade massa fester i min lägenhet, fick jobb som croupier, pluggade som fan, köpte en studentoverall (awesome!),  tränade och levde loppan. Åkte hem  efter halvåret tog slut, samt efter en skitbra födelsedagsfest som slutade kl 7 på morgonen! Jag kom hem och tjej kompisen hade fest, vi kan säga att jag fick en bra start i malmö! Börja plugga, fick världens trevligaste vänner under min novish period i Lund! Jobbade, pluggade, kuggade, festade på helger och middags pubade på vardagar som blev ett par vin glas ändå ... chillade, lagade sushi med glada gänget, var på hemmafester på sparta, och massa sittningar och nation efter nationer...reste till Barcelona med mamma och syrran för att sedan resa till Gdansk med sjuksyrrorna och sjukbrorsorna?? (Kan man säga så) åkte på besök till karlskrona för en mysig helg med massa grill o skärdgårds chill! Klarade mina tentor och lyckan var stor! Åkte till siesta festivalen för att sedan fortsätta ner till roskilde med det bästa festivalparet Alex o Micke....
Däremellan blev det sommarstugan till marklunda tidigare i Juni, för att sedan åka till sommarstugan i småland med Sjuksyrrorna för någon helg med sol och bad! Och så klart har det  varit mycket jobb men nu nu!? Nu, far det iväg till en till resa till storstan...

Sweet!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar