19 april 2011

Bio bio!

Står här med grodan och väntar på att vi ska bli insläppta till salongen.

Idag gäller limitless! Och förhandsbiljetter skadar aldrig ;)

Min mobil krånglar alltid, gud!

Så lägger upp denna nu :p

Men idag hann jag med mycket chill.
Min dag i korta drag:

1)skola, fail på farmakologi föreläsningen. Älskar lektorer som säger "enligt mig"
2)hann smita in på tbc avdelningen (utan bokad tid!) och fixade tbc spruta ;)
3)lunchade med tjejerna på salladsbaren vid akademibokhandeln och solbadade!
4)lunchen ledde till häng på stor torget med ännu mera solbad!
5)fika med syrran på lilla torg och ännu mer SOL
6)biobesök; limitless, får en 4
7)lite kvällsmat på BK men jätte besviken på deras milkshake!
8)Nu: sova....


1 kommentar:

  1. Emelie har ett hjärta av guld önskar JAG kunde vara lite mera som henne!

    SvaraRadera