23 juni 2012

Små söta skrapsår, förståndet försvunnet Ja midsommar heter det!

Nu äntligen är jag på väg hem. Få lägga mig I min sköna säng och sitta på min soffa och dricka ur mina muggar. Har varit mycket resande Oslo Malmö Stockholm Oslo Malmö. Nu är jag trött på pendligen till flygplatsen och tågatationen eller bussterminalen!  Skönt att komma hem. Det blir kempe bra!

Alltså midsommar igår "jag är inte lika ung, men precis lika dum" kan väl stämma in bra. Jag och min kära kompis låg och rullade I gräset på frognerparken ungefär vid midnatt och bara kollade mot himlen. Alltså!? Och olaga intråg för en snabb kissepaus. Ösregn helt plötsligt och fulla okända  ungavuxna som sprang in mot stora partytältet. Dansandes på bänkar. Gitarr spelandet av ringens dude. Tjej som ville bort från någon kille. Sommar pussar och sommar flörtar överallt. Taxi dit och taxi hit. En svart man som insisterar att han vill bjuda på en joint och att han vill ha mitt nr så att vi kan snacka för att bli bra vänner efter 1min samtal!!! För att till sist komma hem till den andre inneboendet i lägenheten och somna brevid denne.

Vakna som en segråtta och med en känsla att fortfarande vara full. Baksmällan är dock inte så jävlig. Tryckte ner allt i resväskan och sa tack och adjö. Nu har man rest i  8timmar, jag e som tur snart hemma.

Fint fint frogner.
Bravo, You did it again!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar